something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

welcome ramadhan



daydreams, frase, hardy, her, keep in mind, lmao - inspiring picture on Favim.comtesting testing . ok tak ni ? ok good , keyboard ok lagi . berhabuk je sikit , maklumlah dah lama tak digunakan untuk update blog usang yang dah hampir jadi rumah hantu ala tower 13 dah ni . ok serious lama gila , gila gila punya lama tak update . makin hari makin malas , makin hari makin dekat nak PMR , makin hari makin banyak homeworks tinggi menggunung seperti cikgu cikgu tidak memahami bebanan yang ditanggung untuk homework subject lain , makin hari makin banyak tests , makin hari makin banyak module . works all the time just driving me crazy . crazy macam crazy frog . mengarut ! otak pun dah tak berapa nak betul . meletup lah tak lama lagi ni . sekarang ni semuanya makin banyak . banyak banyak banyak ! AAAAAAAAAAAAAAAAA !!!! oh , lupa nak ucap selamat menyambut bulan ramadan . kita mulakan bulan baru yang penuh barakah ini dengan hidup baru .

aaaaaaaaa ! apa tu ? oh cicak . sorry , aku nampak cicak tadi . aku jerit bukan sebab takut ok !*tipu . cicak tadi sumpah besar . macam mengkarung pun ada . yuckss , geli cicak dengan kulit lembik dia . sebenarnya aku baru habis pre-trial . soalan pre-trial mengancam , macam tak boleh nak susah lagi , macam tak boleh nak kelirukan aku lagi . tak tahu lah result macam mana . bahasa melayu yang selama ni dianggap senang jadi soalan paling susah . tapi takde lah paling susah sebenarnya , soalan ringkasan macam tahik je , keliru , tak tahu mana satu isi mana satu huraian . haihhhh . biasanya soalan tu lah paling senang . aku paling risau sejarah . serious time jawab soalan sejarah otak beku , tangan kaku , mata kelip kelip baca soalan . tak tahu nak bulat yang mana . fail lah sejarah aku lepas ni . keep motivating myself , "ninie , wake up ! PMR dah dekat !" . lepas ni tunggu trial pulak . itu soalan lagi bermati-matian aku nak menjawab . MARA punya trial itu soalan manyak susa maaaaa . mau pengsan aku menjawab soalan tu . belum bukak paper dah pengsan . itu baru trial belum PMR lagi *nervousterlebih . kalau tak dapat straight A's malu boh . nanti banyak lah mulut yang mengateee "duduk MRSM tak dapat 8A jugak" , "sekolah je cerdik , PMR hancur jugak." . apa ingat budak MRSM ni cerdik sangat ke hah ?! sama je dengan budak sekolah lain . yang membuatkan result bagus tu sebab usaha . kitaorang duduk sini homework gila banyak . kalau tak dapat result bagus memang tak patut lah kan . kalau budak sekolah lain usaha lebih lagi pun dapat result bagus jugak . sama je .

Wedding / Colorado Wedding : Image #203710 : Style Me Pretty

btw , result exam semester lepas sangat bermakna . aku lepas pointer 3.5 . tapi tak tinggi sangat lah pointer aku , setakat cukup makan 3.56 . dapat jugak merasa pergi hi-tea . hi-tea kali ni dekat Equatorial Hotel , Cameron Highland . makan ala ala western gituh ahahah . best lah jugak . kali ni yang pergi hi-tea ramai sikit , 6 buah bas . batch aku je dah 91 orang dah 2 bas . orang yang aku suka pun pergi sekali *gedik . meja makan aku dengan kawan aku dekat je dengan meja makan dia , sebelah meja aku . sepanjang masa makan tu meng-usha je kerja aku hahahah*mengadeee . tapi takde lah sampai nak cover ayu , makan sopan je . maaf aku bukan jenis cover cun . i am who i am . jadi diri sendiri lagi bagus , yedok ?
kat bawah ni gamabr time hi-tea ~

sebelum bertolak

yummm

the meja makan

tu baru sikit makanan kiteorang ambik . lepas ambik segala jenis makanan penuh satu meja sampai ada orang cakap "amboih , budak meja ni makan ke melantak ?"



diamonds of my life

tu gambar dengan budak homeroom . sepatutnya ramai lagi tapi entah hilang ke mana tak tahu . haihhh .





ayahanda pengetua



selamat menjamu selera

cikgu cikgu yang cantik lagi menawan

tu gambar kiteorang dengan miss aina tepi belah kiri , miss salina yang jubah hitam and cikgu mulia ;)


sakai much

GBS hahahaha .




the equatorial hotel

dalam lif

us with din jali

the budak batch aku yang tak pandai main pun benda alah tu hahah .

banyak lagi gamabr sebenarnya . malas nak upload .
thanks for the canon kawan ------> credit to NDIEA NTASHA
doakan aku untuk trial akan datang ya . untuk yang akan ambik PMR tahun ni good luck jugak ok . study lebih sikit . exam dah dekat ni .

bye . assalamualaikum *lambai lambai guna rambut serabai