something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

kantoi


hai you peeps , mok cik pok cik , akok abe . sihat ? tak ngantuk lagi ? 2:30 dah ni . alah kalau ngantuk pun korang mesti tunggu punya . tunggu bola . yedok ? haha . macam biasa lah aku kalau dah rajin sangat dok menaip ni bosan la maksudya tu .
takde apa apa yang penting pun nak bagi tahu , just nak share story aku terkantoi ngan mak aku tadi . 

tadi bella text aku tanya keluar bandar tak ? time tu fon aku ada pada mak aku . aku risau dah , sebab wallpaper gambar laki . tapi aku rasa mak aku tak perasan kut . then , aku nak reply text bella takde krdit pulak dah . so , aku guna fon mak aku . baca kat bawah kalau nak tau macam mana conversation aku dengan bella melalui khidmat pesanan ringkas *khidmat pesanan ringkas kau, tak mudoh*

BELLA : keluar bandar tak ?
AKU    : tak , budak ni pergi starmall . takde sapa nak hantarkan :(
BELLA : ouh ok . eh , esok naik train pagi nak ?
AKU    : ouh ok . kenapa ni bella nak naik train pagi ? hahahah
BELLA :jom la , mana tau kau punya ada sekali .
AKU    : bellaaaaaaaa ! ni fon mak aku ! kantoi la weh . hahah .
BELLA : cepat delete .
time bella text cakap "mana tau kau punya pun ada sekali." mak aku baca . alamak ! kantoi weh . maka terjadi lah sedikit pertelingkahan .

MAK : ooooo pandai eh . nak naik train sebab budak laki .
AKU : mana ada .
MAK : ni bella cakap "mana tau kau punya pun ada sekali .
AKU : entah bella tu merepek .
MAK : tu la . dulu mengate ke orang . dah balik ke awok .
AKU : at least orang tekde la tergedik gedik la , nak start text dulu bagai . minat je .
MAK : (diam)
begitu lah cerita nya . mak aku tak bagi nak berchenta chenta time sekolah ni . effect kat pelajaran pulak nanti.  tapi esok , err , i mean hari ni still jadi nak naik train pagi . bella cakap 'dia' selalu naik train pagi , teruja :D *gedik la kau ninie*
aku stop sini dulu yawww . nak pergi baradu . hahah . esok nak bangun awal . takde la awal sgt sebenarnya . train pukul 11 pagi . kbey , kiss sikit :* muahhh

as i'm standing here and you hold my hand , pull me towards you and we start to dance , all around us , i see nobody , here in silence , it's just you and me
athlete <3