something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

it's holiday huh

cubaan suara , cubaan suara . dengar tak ? pak cik yang tengah tidur kat belakang tu dengar tak ? *gila* . ok , stop mengarut ninie . hai awok , ye , awok lah , yang tengah duduk depan lappy tu ! sihat ? homework dah siap? baik siapkan cepat nanti boleh nikmati cuti yang tak berapa nak panjang ni dengan tenang . *suruh orang buat homework. homework sendiri pun tak terbuat.* orang lain dah buat entry pasal holiday dah berzaman aku baru nak mula menaip . bukan nya apa , aku baru balik . tapi takdelah baru sangat , hari isnin lepas . balik lambat sebab ada kem untuk form3 and form5 . letih boh . dah tak tahu apa nak bagi tahu apa . takde cerita . sebenarnya ada tapi terpaksa diprivatekan kerana tidak sesuai untuk bacaan umum *ayat kau tak boleh nak saujana lagi*
korang tengoklah gambor geli koi kat bawoh tu iyok ,

makhluks

S ? s******

i've grown moustache

awww chumil nyeww merekaaa
nak je aku tegur kau . tapi aku takkan buat macam tu . aku takkan start text or im kau dulu . so , tegur lah aku dulu . i wonder if we could be friends . just friends . you know , i like you , everything about you . your hair , your eyes , your smile , the way you walk . everytime i hear your voice it throws me miles away . man , you're just soooo cool !
athlete <3