something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

speechless

hey ! tengok gambar bawah tu !



sama kan ? aku terkezut jugak pasal gambar ni . dua hari tak bukak FB . tiba bukak bella tag gambar ni . eh sama ? camano tu ? gambar tu lain tahun tapi area ambik gambar tu sama .
mak aku cakap gambar tu macam jerangkung dalam semak *maaf , mak saya memang suka mengarut* tahu tak jerangkung tu apa ? dah tahu diam , tak tahu pun diam . buat buat tahu dah .
btw , tadi aku ushar accessories . terjumpa website ni ------> A FASHION STORY banyak barang lawa . kalau korang minat barang ala ala vintage style , baiklah korang bukak . try ushar . mana tahu ada yg berkenan di hati . aku pun dah order , esok nak bank in duit . tak sabar . aku ada order rantai moustache , and sebenarnya mak aku tak bagi beli sebab dia tak suka . dia cakap menyampah tengok misai macam tu . macam macam mak aku mengarot tadi . merepek je banyak mak aku ni . haihh
ok sayangss . aku stop sini dulu . nak tidur . esok bbie ajak keluar bandar .entah apa dia nak buat kat bandar tu aku pun tak tahu . nanti sampai bandar jadi macam haritu , tiada hala tuju , merayau macam orang gila .
goodnight , sleep tight . kiss sikit :* muahh . kbye