something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

gila ka ? -..-

hai , sihat ? dah makan ? ah , tak kisah lah . aku cerita ni . aku sekarang ni tangah online kat CC . tapi tu tak kisah la . tapi tadi time aku , nozie and bella on the way naik atas kat Centre Point ni ada la sorang mamat ni . serabot dan menakutkan . dia tiba-tibe kejar kiteorang pastu dia panggil . dia cakap, nama dia JD ape entah aku malas nak ambik tahu . lepas tu dia cakap dia duduk kat kampung relong mana entah , kiteorang bukannya duduk Lipis so, kiteorang cakap tak tahu pun kat mana kampung tu . then dia cakap , saya berminat nak kenal dengan awak nak berkawan dengan awak jadi , saya nak berkenalan dengan awak boleh ? lebih kurang macam tu la ayat dia . menakutkan kan ? entah sapa sapa tiba nak kawan . lagipun kan , can't he see kiteorang still sekolah ? dia dah la tua . tapi tak tua sangat la . dalam 20an kut umur dia . ha ! lepas tu kan kiteorang tak tahu nak cakap apa apa so , kami hanya mampu cakap "errrr , ok" dan diam buat seketika sampai la dia cakap , kalau ada masa call la . dia keluarkan kertas ada number phone dia . yang nozie pergi ambik lepas tu dia renyukkan kertas tu , buang . tapi yang membuatkan kiteorang takut sebenarnya time kiteorang try nak lari dia ikut lagi laju . sumpah takut . kami perlu berhati hati , buatnya dia culik ! rogol ! bunuh ! aaaaaa ! tidakkkk ! selama lebih 10 tahun aku duduk kat temerloh takda pulak jadi macam tu . kat lipis ni aku baru duduk 2 tahun boleh pulak jadi benda macam tu . haihhh . pelik lah lipis ni .


ouh . NDIE NTASHA suruh aku tulis pasal dia sebab dia tengah marah kiteorang . kiteorang tak angkat phone call dia . dia dari rumah nak balik lipis . dia cakap kalau korang dah outing call . tapi kiteorang tak call .  dia masuk CC nampak kiteorang . kiteorang dah gelak , tasha tak berhenti mencarut . dia cakap korang tengok berapa kali aku call tak angkat , korang tengok ! korangt buang la phone tu , tak payah guna , bak sini bagi aku phone tu , bukan ada guna . . . hahahah . entah ke hapa hapa kan kami ;)
ok , malas dah nak menaip . kbye . kiss sikit :*mmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuaaaaaaaaaahhhhhh (muahhh yang panjang tu tasha yang kiss)