something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

for the last time johnny , where are my cookies ! *bitch please*

bella's new blog . cantik ?
hai . sihat ? dah mandi , gosok gigi dah ? maklumlah , cuti biasa lah bangun lewat tu . lumrah hidup budak zaman sekarang . aku pun macam tu jugak tapi kadang kadang je lah , kalau malam tak tidur duk berjaga jadi burung hantu tu jawabnya lepas subuh tidur balik sampai tengah hari . haihhh . lagipun bukan senang nak dapat tidur lama lama . kat hostel tidur pukul 1 pagi bangun pukul 5 pagi . pagi ye , bukan petang . ad satu minggu tu sumpah cakap letih macam letih gila . tak dapt rehat petang pun . rehat semata mata untuk solat and makan pastu malam lepas prep malam terus tidur sebab letih sangat . biasalah , tahun ni nak PMR kena tahan sikit la . letih macam mana pun kena pergi jugak segala PSG pagi petang siang malam belajor je la keje kome tahun ni . dah , berhenti cerita pasal letih ke apa apa je lah yang mengarut yang korang bukannya nak tahu pun  yedok ? sebenarnya semua yang aku tulis bukan korang nak baca sangat sebab pasal hidup aku je . family aku , kawan aku , hostel , hutan lipis sekolah terchenta MRSM TGS yang dikelilingi hutan yang banyak oxygen . dah ! aku tak nak mengarut dah ! *sakai* errr apa lagi nak cerita ek ? bosan ni . ouh , semalam aku baru habis edit blog kawan aku sorang ni BELLA ZAHARI . gambar kat atas tu gamabr rupa baru blog dia . amacam , lawo ? yang tu second skin aku buat . tapi aku tak share kat blogskin pun sebab tu special untuk bella je . kawan punya hal kasi special sikit la .



btw , minggu lepas ustaz yang mengajar kelas aku pindah . sedih gila . malam sebelum ustaz pindah kiterang dah pergi jumpa dia kat bilik guru . penuh anak homeroom ustaz kat meja dia . pastu ustaz tinggal anak homeroom sekejap jumpa kiteorang . kiteorang ada buat kad tapi sebenarnya bukan kad sangat pun , hanya ucapan selamat tinggal yang ditulis atas kertas kecil sebagai kenangan *amboi berbunganya ayat kau*  mula masuk bilik guru dah rasa sebak . ingat tak nka nangis sekali time tasha bagi kat ustaz mula tasha nagis pastu bella , aku apa lagi tak boleh tahan sangat , nangis je la . kiteorang cakap kat ustaz , "sapa nak jadi taiko ustaz dah lepas ni?" ustaz senyum je . ustaz untung tau dapat tengok kiteorang nangis . bukan senang nak tengok taiko nangis . lepas tu kiteorang ikut ustaz pergi cafe , ada jamuan sikit untuk ustaz dengan budak kelas ustaz , dan pada masa itu kami dengan sesuka hati mengaluar kan phone berkamera yakni phone yang diharamkan untuk dibawa ke maktab untuk snap gambar terakhir bersama ustaz kesayangan :') . pagi esoknya kiteorang jumpa ustaz lagi . borak kejap lepas tu nangis lagi . apa tak nagis nya , kiteorang rapat dengan ustaz , kami kan taiko ustaz ~ ustaz cakap nangis lah sebab tu satu cara untuk luahkan perasaan .  ustaz cakap dia bertolak lepas rehat . so lepas rehat pergi bilik guru cari ustaz tak jumpa . kiteorang cari kat tempat lain tengok anak homeroom dia pun tengah cari . tasha tanya anak homeroom ustaz , ustaz kat mana . diaorang pun tak tahu . kiteorang pun cari sama sama . kiteorang namapak anak homeroom ustaz tanya ustaz zaki . ustaz zaki cakap ustaz kerol ada kat kereta nak bertolak dah . bayangkan kiteorang berlari dari aras form 3 turun bawah , 'BERLARI' sumpah teruk . bila teringat balik kelakar pulak rasa berlari depan orang macam orang gila . time kiteorang sampai kat kereta ustaz semua ok lagi . everything under control sampailah sir fido datang . sir fido salam , peluk dengan ustaz and then kiteorang namapak sir fido dah nangis , muka ustaz pun dah merah lepas tu ustaz terus nangis . kiteorang yang mulanya tak nak nagis akhirnya nangis jugak sebab tengok ustaz nangis . memang sedih gila la kiteorang tengok kereta ustaz keluar dari pagar maktab pergi kat sekolah baru , MRSM SERTING . lepas ustaz pindah ustaz syahmi pulak yang ganti . first day ustaz kat kelas kiteorang , kiteorang selalu bandingkan ustaz kerol dengan ustaz syahmi . bella tanya , ustaz suka masuk PSI tak ? PSI tu pusat sumber maktab kiteorang . pastu ustaz jawab "ustaz tak suka lah pergi PSI" pastu kiteorang ramai ramai jawab , "ustaz ni sama ja macam ustaz kerol , tak suka pergi PSI" budak kelas gelak je . first class dengan ustaz syahmi entah ke hape hape . mengarut je labih . macam bodoh je budak budak ni ikut ustaz cakap loghat kedah . hahah . kelakar lah . dah la , aku stop sini . nak packing barang balik hutan lipis . hari ni balik lipis naik train . kbye . see you in two months :) kiss sikit :*
*maaf , ayat saya macam haram . entah ke hape hape . berbelit . sapa sapa yang baca tu kena pakai otak sikit nak fikir apa yang aku try nak bagi tahu . maafkan saya , saya memang begini .