something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

kerja kursus , here we come ;)


anneyeong ! *bajet korea je kau* dah makan ? hari ni takda apa apa pun nak cerita . pukul 3 nanti aku keluar buat kerja kursus sejarah dengan bbie . kena buat pasal industri desa . kiteorang pergi tempat buat frame . penuh habuk kayu la nampaknya kiteorang nanti . we suppose to go with bella tapi bella macam haram je cancel nak join buat kerja tu . pagi pagi buta tadi bbie text aku bg tau bella tak jadi pergi sekali . bbie try call bella tak angkat pulok . haiyooo kerja ni dah la nak kena buat cepat . dah takda masa dah lepas ni kalau nak buat . balik cuti cikgu nak tengok elemen satu dah siap . haihhh dah la banyak nak mampus . nyusah betol la . benci kome hidop gini gaye , banyok ngat keje . folio seni satu hal tak siap lagi + mind map isi karangan BM , dah la kena buat 10 mind map . hadoii , pecoh otok kome gini weyh . aku stop sini dulu ok. nak kena check barang nak bawak buat kerja tu nanti . kbye :)

  • test pad ☑
  • pen ☑
  • camera ☑
  • borang kerja kursus ☑

saya tahu la lubang hidung awak hot . tapi tak payah la nak kutuk orang !
*terasa ? maaf . . . *