something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

kejora 2012



hai boys and girls . sihat ? dah , tak payah bagi tahu . semua sihat , tau dah <----*serabot . setelah sekian lama tak bukak ini belog saya mendapati blog ni dah berlumut . pfft , lupakan pasal lumut .

sekarang dah masuk bulan mac . sekejap je . PMR pun makin dekat haihh . tapi takpa , sekarang dah cuti , enjoy lah puas puas . tapi yang enjoy nye korang je lah . aku tak . kerja banyak nak mati. kerja kursus geografi and sejarah paling tenat . hari ahad ni keluar pergi pasar buat kerja kursus geografi . leceh betui nak bergambar bagai . kiteorang kena interview and amik gambar orang yang berjual kat situ . bak kata cikgu "kalau boleh biar ada kamu sekali dalam gambar tu" . folio seni pun banyak benda kena buat . kajian warna lah itu lah . aku pun dah tak ingat nak buat macam mana folio seni . dah ! lupakan pasal kerja yang tak pernah habis . apa kejadahnye aku cerita pasal kerja aku .

btw , sekolah aku baru habis activity week . tahun ni kejohanan olahraga (kejora) . tahun lepas sukan dan permainan (super) . ni yang nak bangga ni , rumah laksamana (merah) juara keseluruhan kejora 2012 . sumpah teruk kejora kali ni sebab hujan . tanah padang berlecak . baju dengan seluar asyik kotor berlumpur . terasa diri ini seperti kerbau duduk di dalam lumpur .

tapi activity week kali ni tak best macam selalu . selalunya ada majlis penutup sekali dengan slide show gambar sepanjang minggu tu , tapi kali ni takda . slide show tu pelengkap . semua orang tunggu muka sapa yang keluar . muka yang kelakar tu nasib la , kena gelak , tapi best . kalau sukan macam ni biasanya bising gila . kalau rumah sukan yang kalah tu mesti kena boo teruk , pastu rumah sukan yang boo tadi kena boo balik . haha . padan muka . cheers pun tak banyak . haihhh . bosan lah tahun ni .

takpa takpa . yang penting kawan aku yang sorang ni telah dinobatkan sebagai olahragawati bawah 15 . tahniah . terbaek lah ndiea ntasha . nak tahu mana satu ndiea ntasha . cuba tengok gambar yang ramai ramai tu kedua dari kanan yang buat peace sengih nampak gigi . dah tak tahu nak tulis apa . so, aku stop sini . ada masa aku update lagi . kat bawah ni gambar kiteorang time kejora 2012 .


thanks to my phone haram .





kasut lumpur ~

langit biru


ulat bulu ~

this called friends

friendship is everything

penat


couple of the year <3
saya tak pandai senyum . bila saya senyum orang akan gelak . saya hanya pandai sengih nampak gigi cantik saya <-----*perasan