something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

i'm nobody , just a simple girl with a pimple on her nose .


hey hai ! dah makan ? errrrr i mean minum petang *tak payah tanya minum petang boleh tak ? nak makan malam dah*
ok , dah baca title ? 'a simple girl with a pimple on her nose' . ok , serius ni memang betul ada seketul atas hidung . sakit ouh . mr. pimple , please hilang dari my uglay face . awak membuat muka saya lebih buruk . nasib seketul je , kalau banyak ...... errrrr ..... mimpi ngeri . lupakan pasal jerawat . hari ni bosan nak mati . sumpah bosan . asyik hujan je . nak buat apa pun tak boleh . tapi , hujan itu rahmat . so , duduk dalam rumah menghadap lappy dan teruskan perjuangan facebooking , blogging , youtube-ing and twittering . haihh , bosan nya hidup kalau hari hari buat benda yang sama macam kat hostel , bangun pagi , pergi kelas , balik , prep ~
some of you would say "wah , best nya duduk hostel" *ada ke orang cakap macam tu* tapi kalau hujung minggu best sikit kut . tidur , lepak talk about stupid things like feelings and boys . memang stupid things pastu tak mandi sampai malam -..- *eh takda lah . takkan la seharian tak mandi*
disebabkan hari ni bosan yang teramat , aku nak mengarut je sekarang ni . korang layan je la ek apa aku nak mengarut . sebenarnya aku tengah sedih . result exam jatuh :( pointer dari 3.0 above jadi 2.91 . ouh , rasa macam nak mencarut . nasib lepas 2.5 . tapi still tak puas hati *gulinggulinghentaklappysambilkorekhidung* ingat tak nak bagi tahu mak dengan ayah pasal result , sekali diaorang dah tanya lebih lebih pulak . redha , bagi tahu je la . maka, terjadi lah perbualan sepeti berikut :

ayah : macam mana result ?
saya : hmmm boleh laaaaa ~
ayah : boleh la ?
saya : jatuh sikit la . 2.91
ayah : hmmm . takde la dslr .
saya : mana ayah tahu ?
ayah : ayah tahu la . tanda la tu . tak dapat 8A , takda dslr .
saya : eleh ayah tengok la nanti . ni semua sebab math je . orang failed math .
mak : macam mana boleh failed ?
saya : dah soalan dia semua algebraic . mak ingat senang ke soalan tu?
mak : orang lain boleh buat kenapa awak tak boleh buat ?
saya : dah diaorang tu cerdik sangat . lagipun bukan orang je yang failed, ramai lagi .
mak : tu je yang awak pandai . bila orang cakap menjawab .
saya : mana ada ~
mak : tengok tu !
ayah : *gelakgelak*
haihhh . mak tak tahu ke soalan algebraic tu susah nak mampuss . dah la orang benci apa apa yang berkaitan dengan algebraic . algebraic expression , algebraic formulae . segala hape algebraic la aku benci . soalan tu buat aku rasa macam nak mencarut . pfft .
dah la . malas nak menaip . bye . kiss sikit , muahhh :*