something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

just to say goodbye


hai you people ! sihat ? aku kurang sihat . sakit tekak . terkejut agaknye besok , errr i mean hari ni dah nak balik maktab tercinta di hutan lipis yang penuh dengan hidupan liar . tadi kuar banda . biasalah , last minute shopping barang sekolah . sumpah cakap  malas gila nak balik maktab . apa tak nya , homework tak siap lagi  tambah pulak tahun ni nak PMR . hadoii . tapi excited pun ada jugak sebab aku dah order lomo aquapix . sampai awal bulan ni . mula mula ni beli yang murah je la . lepas ni nak try ushar sempoi punyaa la sardina . sapa sapa yang berminat nak ada lomo jugak boleh try ushar the click shop . haha .

btw , tadi ingat nak pergi tengok bola . pahang lawan melaka . tapi last last adik aku dengan ayah aku je yang pergi tengok sebab tadi nampak macam nak hujan . so, malas la . pahang menang 3-1 . pastu ada pulak penyokong melaka yang tuduh pahang main rasuah . tengok gambar bawah :

gambar ambik kat album kawan kat facebook

tengok tu . tak puas hati sangat nampaknye . dah kalah tu kalah je la . duduk diam diam . maroh betol koi .  memang dah adat permainan , ada menang ada kalah . haihhh .
aku rase cukup lah untuk hari ni . kalau ada masa besok aku update lagi . lepas ni susah dah nak online . sob sob . jumpa sebulan sekali je lah kita ye laptop . gonna miss you blog , facebook , twitter , youtube . kbye . kiss sikit muahh , :*