something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

say hello to goodbye


hai awak . awak sihat . saya tahu awak sihat , tak payah cakap . haha . baik pulak aku hari nie guna saya awak . ok, berbalik kepada topik kita pada hari ini ialah say hello to goodbye . eceh , aku cakap macam nak bagi ceramah la . agak agak boleh jadi penceramah tak ? *diri sendiri pun tak terurus ada hati nak jadi penceramah , puihh atas dahi . tadi aku tengok kdrama , he's beautiful . sumpah suka gila cerita tu nak pulak ada lee hong ki a.k.a laki koi (berangan) berlakon jadi jeremy . aww comelnya dia . aku cakap kat mak aku , yang rambut kuning tu comel . yang rambut kuning tu jeremy . mak aku cakap "comel ape , muka kepek je" eleh tahu la mak jeles . heheh . dah dah berhenti mengarut . hmmm , say hello to goodbye ? bye kat sapa ? bye kat tahun 2011 la . say goodbye to 2011 and hello 2012 .

as you know , hari ni last day for 2011 . sob sob :'( dah nak masuk 2012 . aku sebenarnye cuak sikit . ok , cuak banyak sebab nak PMR . lupakan pasal PMR . cuti nak habis dah , baik enjoy habisan sebelum masuk kelas form 3 and focus for PMR . bagi aku tahun ni best sangat sebab banyak benda yang aku dah buat . paling tak boleh blah aku tak boleh lupa pasal pelajar putera masuk asrama puteri . hahahah . sian budak laki tidur lewat . dik , lain kali jangan main terjah je , make sure dulu betol ke tak budak laki masuk aspuri . sweater hijau bintang2 ye ? bintang2 takde , kotak kotak ada la . hahah . tapi bende paling jahat pernah aku buat time last night kat hostel . aku memang dah tak tahan sangat dengan perangai dia . kemarahan dah tak boleh nak tahan . so, aku ngan kawan kau cadang nk kenakan dia . lepas ni aku tak nak buat macam tu dah . itulah first and last time aku buat kerja gila macam tu . ok , lupakan kisah lama . kita bukak buku baru . new year is waiting . PMR is waiting . 8A's gonna be mine asalkan ada usaha and jangan over confident .
kbye . nak buat homework yang sengaja ditangguh . kiss sikit , muahh :*

jom jumpa MICHAEL SCHUMACHER . cepat klik   SINI