something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

ready to go to school boys and girls ? harhar .


halooo peeps . sihat ? tinggal berapa hari je nak masuk tahun baru . it means dah nak masuk sekolah semula . haihh . ni yang buat aku lemah tak berdaya ni . homework tak siap lagi . semalam baru dapat result final exam . dapat 3.10 je tapi better dari yang sebelum ni . bila lah agaknye aku nak dapat 4 flat . setiap kali dapat result kene marah ngan mak . hehehe . ayat mak aku dah hafal "result awk ni makin lama makin terok . orang lain belajar awk main" aku akan cakap "mana ade orang main . orang dah study dah tapi tak dapat jugak . nak buat macam mane" *menjawab je kerja kau ninie .

nak masuk sekolah bnyak bende nak kena buat . aku ni hah sedia belambak kerja sebab nak balik hostel . baju kena basuh , banyak baju kena gosok . kena marathon buat homework last minute . setakat ni kerja aku yang sengaja ditangguhkan, 5 karangan BM + folio math 6 chapters to go . sikit je tak banyak . tak banyak kepale hotak anda . mengarut mencarut je banyak aku . korang dah siap beli barang ? cepat check kat nanti ade yang tak cukup .

balik hostel 2 haribulan , birthday aku 3 haribulan *promote birthday . puihh atas dahi . haihh . dahdah senyap koi tahu koi makin tua . kedutan di muka dah betambah . ok , lupakan pasal kedutan di muka koi yang tak berape nak lawo ni . nak cakap tak lawo tak baik , ciptaan Allah semua lawa handsome *winkwink . mai sini cheq nak cerita pasai azam tahun baru cheq *sejak bila pulak aku jadi orang utara ni ? hmmm , tahun depan aku nak berubah dari budak bermasalah kepada budak baik , dari gemok menjadi kurus and of course memandangkan tahun depan aku nak PMR nak la dapat 8A . doakan aku ya ? ;)
aku rase dah panjang sangat dah aku tulis . buat penat korang je bace segala apa yang aku mengarut kat sini .
kbye . kiss sikit , muahhh :*