something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

tak dak tajok lah . haihh

haloooo  ladies  and  gentlemen  .  boys  and  girls  ,  pak  cik  and  mak  cik  .  
sihat semua ?  how's your holiday ? best ? cuti pegi mane ? paris ? korea ? china ? homework byk ? ( ninie, tolongla jgn tanye pasal homework , sedar sket homework kau belambak ) aku rase cuti nie macam bosan je . korang bosan jugak atau aku je yang bosan melampau sampai x tau nk buat ape dah ? blog pon baru update hari nie , padahal cuti dah start berape lame dah ( macam dah cuti berminggu minggu je aku tulis cam nie .) tak tau dah nak cakap pasal ape . ouh , nak citer pasal kawan la . kawan baek punyer citer .

time last day kat maktab , macam2 kteorg buat . sape yg tak puas hati sume dah luahkan termasoklah aku ngan kawan aku yang laen dah balas dendam balek kat bekas kawan baek . dah lame sgt sabar ngan die . nak tau ape kteorg buat . kteorg amik semua gamba bekas kawan baek kteorg tuh and koyak sume skali, panggil kawan baek kteorg yang baek gila nak mati tuh kteorg bakar gamba tuh depan mata die . pastuh die blah . blah cam tuh je ? then , die jumpe tasha  tanye perlu ke bakar bakar cam tuh ? tasha pon ape lagi , die cakap segale ape yang die rase die tak puas hati . minah tuh still tanye , perlu ke bakar gamba tuh ? ok , this is the answer : mmg perlu pon sbb kteorg dah geram gile nak mati kat ko . kteorg rase macam nk bakar ko tapi tak leh so kteorg bakar gamba ko depan mate ko sendiri nak tunjok yang kteorg mmg tak puas hati sgt2 kat ko . ko sedar tak selame ni org sekeliling ko tak penah suke ko ?! die cakap kalo tak puas hati cakap je la . face 2 face . mslhnye time kteorg panggil die lari . bongok punye pompan . die mintak nak jumpe kteorg sume nak cakap ape yang kteorg tak puas hati ngan die and ape yang die dah buat salah kat kteorg sebelom balek umah for the school holiday . punye lah kteorg dah tunggu die . last2 die tak balek bilek langsong . kenape ? takot ye kak ? boleh blah la kau . sebenanyer byk lagi yang kteorg buat tapi aku rase yang kteorg buat tuh jahat sgt , tak nak la iter kat sini

dah la , lagi byk aku tulis pasal die makin saket hati aku .
bye .