something stupid o.O
THE YOUNG LADY

navigation? ada di sebalik gambar perempuan comel pakai spect tu :3 maaf atas penggunaan "AKU" untuk yang lebih berusia :)


Diaries Owner Linkies Stuff

ASSALAMUALAIKUM, FATINI JEFFRI. MUGGLES BORN HAHA. ISLAM. MALAYSIAN. YOUNG. NOT A TERRORIST :)

Instagram


GOSSIPS

 Online Users


CREDITS

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: NinieFatini
Others:   

final exam time


halooo  bloggers . it's  final  exam  time  !  skolah  lain  dah  habis  exam  kteorg  baru  nk start  .  haiyoo . risau  gila  final  exam ! esok  paper  science . dah  la  banyak  gila  chapter  masok   chapter  form2 +  chapter  form3 ,( respiration  ,  blood  circulation  &  transport  ,  excretion  ,  and  paling  gile  nk  study  astronomy  &  space exploration )  mane  nak  hafal  name  astronomers  yang  nk  sebut  pon  dah  bebelit  lidah . nk  pecah  kepale  rasenye  .  nasib  growth  tak  masok  skali  kalo  tak  betambah  saket  la  kepale  otak  ni  .  final  exam  susah  gile  yang  aku  study  ciput   ja  .  tak  sedar  diri  btol  .  tak  tau  la  ape  jadi  kalo  aku  tak  lepas  pointer  .  masak  aku  kene  ngan  mak  ayah  .  i  hope  i  can  get  3.5  and  above  .  tapi  dlm  keadaan  aku  dah  malas  nk  study  ,  lepas  3.0  pon  jadi  la  .  cukup  la  sampai  sini  .  study  lah  ninie!  bubye  bloggers  .

pssst  .  doakan  ninie  dapat  3.0  and  above  ya  .